sobota, 9 czerwca 2012

Modelina

Teraz bardzo modne są rzeczy z modeliny takie jak:
kolczyki , pierścionki , naszyjniki , zawieszki , po prostu figurki ... itp.

Osobiście to mam tylko jedną rzecz z modeliny.
A dokładnie kolczyki. Pokazałam je już w poście "Zakupy z Węgier + 3 bonusy :)"


Strasznie mi się podobają a wam ?
Taki torcik z truskawkami :D


Chcę mieć więcej ale sama nie umiem robić ładnych rzeczy z modeliny 
(próbowałam ale wyszły kiepsko)






A oto kilka fajnych rzeczy z modeliny :




cena : 6 zł + wysyłka


  A tu bransoletka.  Słodka co?
Do kupienia na: http://allegro.pl/bransoletka-croissant-japan-style-fimo-modelina-i2397322726.html
Bardzo polecam ( bo mówiąc szczerze ja ją che :)
   





A tu mamy wsuwkę. Ładna, co nie?
Czemu tak mi się to wszystko podoba ???
Ok to do kupienia na : http://allegro.pl/komplet-wsuwka-pierscionek-modelina-rekodzielo-i2390625301.html

 Ok ludzie były kolczyki , bransoletka i spinki to czas na naszyjnik!
Słodziak <3


Do kupienia na : http://allegro.pl/wisiorek-wisor-lizak-pastele-fimo-modelina-i2402700809.html





Nie wiem jak wam, ale mnie ten trend się bardzo podoba <3 
Aż za bardzo!!!
Intryguje mnie to, że ktoś to zrobił własnoręcznie :)


Ok to było na tyle o modelinie :)  
A tak w ogóle : Podobają wam się takie rzeczy?
Piszcie w komentarzach!





Chce przypomnieć o tamtej sprawie z e-mailami .
Nie wiem jak Oliwia♥  , ale ja nie dostałam żadnego pytania!
Przypominam, że pytania zadajemy na e-maile :  juicylittlestrawberry@gmail.com    oraz  kolorowe_trampki@wp.pl


  

Chcę też poprosić was o to byście przekazali innym, że ten blog istnieje.
Mało osób o nim wie, więc proszę was o to byście powiedzieli o nas znajomym.
Chcę jeszcze dodać : Gdy będzie więcej wejść i więcej obserwatorów to zrobimy konkurs. Do wygrania super nagrody!!! :)

4 komentarze:

  1. Ja też kocham takie handmade :) Polecam Ci bloga natajka89.blogspot.com, tam to dopiero czujesz się jak w raju! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach...natajka robi zajebiste prace! A jej opaski to cuda! :D

      Usuń
  2. Oh, już kiedyś je odkryłam! Próbowałam też szczęścia w tym fachu, i nawet mi wychodziło, ale no cóż - brak materiałów, czasu i zadawalających ocen daje o sobie znać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm. Ty nie masz zadawalających ocen?! Od kiedy? Od wakacji? :DD

      Usuń