sobota, 9 czerwca 2012

Nocowanie i małe zakupy

Witajcie! Przepraszam, że piszę tak późno (po 23:30), ale "Lepiej późno niż wcale" :)
Spotkałam się wczoraj z koleżanką w centrum handlowym, gdzie kupiłam sobie 2 nowe bluzki  i trochę rzeczy w super-pharmie. Z początku tego nie planowałyśmy, ale po zakupach pojechałyśmy do niej i mi nie chciało się wracać do domu, więc u niej zanocowałam :)
Jak zwykle nie miałam niezbędnych rzeczy do nocowania - tak, tak...typowa ja :D
U sweet.cherry spałam już dwa razy bez takich rzeczy jak ubranie na zmianę, szczotka, szczoteczka itp. Opłacało się bo zawsze było bardzo fajnie ;) Sweet.cherry- jak wrócisz z wycieczki to wbijam na nocowanie :D




Koronkowo - falbankowa, biała bluzka na ramiączkach :)
Stradivarius,  ok. 60zł


Przewiewna bluzka do ubioru "na cebulkę" (warstwowego) w różowe i niebieskie plamki :D
Bluzka sięga mi mniej więcej do pępka. Zdziwiła mnie taka cena w Mango ;)
Mango,  35 zł !


Znowu zdjęcia są okropnej jakości :/ Tak to jest jak się je robi wieczorem...
No, ale czy mogłam tego uniknąć wracając do domu o 21:00 ? Nie sądzę :)


P.S. Niedługo zaczynam robić stylizacje. Oby moja fotograf (Alice) się spisała ;)



Dobranoc :*


~Oliwia



EDIT od sweet.cherry:
Znowu bez rzeczy??? 


EDIT od Oliwii♥ :  Tym razem z rzeczami ;)

5 komentarzy:

  1. Fajne bluzki ;) Czekam na stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaa, ładne bluzeczki :) Czeekam niecierpliwie!! :]
    I mam wielką prośbę, żebyście zlikwidowały weryfikację obrazkową :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce nam się zdejmować weryfikacji. Skąd pewność, że np. ty nie jesteś robotem? :DD

      Usuń
  3. Oj Olive, Olive! Fajne te koszuleczki, pokaż się w nich w szkole ;) A mogę wspomóc Alice w robocie fotografa, jak chcesz ;) Ma się talent do fotografii po tacie xD Eh, moja skromność ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę jutro założyć tą białą <33 A tak, jesteś skromna... i to bardzo xD

      Usuń