piątek, 8 czerwca 2012

Dzień dziecka + Wielkie zakupy :D

Hej wszystkim! Przepraszam, że tak długo nie wrzucałam posta z prezentami z dnia dziecka. Miałam mało czasu i poza tym, i tak w tym tygodniu miałam iść z koleżanką na wielkie zakupy :)




Tak, wiem co powiecie. Znowu poszła na zakupy :P
Ale ja to po prostu uwielbiam i  znajduje dużo przecen :D






Ok to zacznę od prezentów:


 Trampki :)
Takie zwykłe, ale strasznie mi się podobają.


 Fioletowa sukienka z falbankami.


 Zwykłe białe spodenki.


 Naszyjnik z sówką :D




A tu sukienka od Ed Hardy.
Super co?






Ok teraz wielkie zakupy.  Hehe  :D


 Słodkie co?
Ok, przyznaje się dostałam je za darmo w Cropp Town, ale są przesłodkie :)


 Takie zwykle szare spodnie.
Sklep :Tally Weijl
Za : 89.90 zł


 Strasznie mi się spodobała, a wam ?
Po prostu gdy podeszłam do kasy odwróciłam się i ją ujrzałam.
Wołała: Weź mnie , weź :D
Była tylko jedna więc wzięłam :)
A kupiłam ją w :Cropp Town
Za: 79.99 zł
I dali mi grosik :D


Jest super, prawda?
Znalazła ją w ostatniej Chwili moja koleżanka i od razu się w niej zakochałam <3
Kupiona w :Tally Weijl
Za: 29.99 zł

 A ta sukienka w paseczki może nie widać ale u góry ma kilka kokardek.
kupiona w: Cropp Town
za: 59.99 zł


 Szara marynarka.
Chciałam kupić sobie jakąś bo mam tylko czarną.
sklep : Cropp Town
cena: 79.99 zł




 Słodziutki sweterek w kokardki.
sklep :Cropp Town
cena: 39.99
 A tu może nie widać :
Kremowa bluzka z kieszonką i guziczkami
Sklep:camaieu
cena : 29.90


I ostatnia rzecz.
Biała bluzeczka z nadrukiem
Może nie widać ale ma nacięcia.
Jest super!


 Sklep: Tally Weijl
cena: 49.99 zł




Chce powiedzieć, że zrobiłam takie duże zakupy bo w poniedziałek wyjeżdżam na wycieczkę pięciodniową :(
Nie będę mogła pisać postów,więc przykro mi , ale Oliwia<3 może tak :)
Jak wam się podobają moje nabytki ?
Piszcie!

4 komentarze:

  1. taa nie ma to jak wielkie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy :) Mi się podoba bardzo ta torebka,szara marynarka,sukienka w paski i sówka którą dostałaś na dzień dziecka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy :) Też muszę się wybrać;)

    OdpowiedzUsuń