poniedziałek, 11 czerwca 2012

Pretty Little Liars

Jestem wkurzona. Kiedyś grałam na stardoll i moje konto zostało ukradzione już 3 raz! Tym razem nic nie pomaga. Moje konto, które zostało ukradzione to ColourGirl96 - jeśli ktoś wie jak je odzyskać (hacker zmienił e-mail) to proszę o pomoc. Wysyłałam adminom datę urodzenia, nr. referencyjny, ale na nic! Proszę i dziękuję za wszelką pomoc :)


A dzisiaj nie będzie o modzie, bo nie mam nastroju na pisanie. 
Może powiem wam o pewnej książce, którą wskazała mi w empiku Aga**  <3
Nosi ona tytuł "Pretty Little Liars" i jest świetna! Przeczytałam całe siedem części  (kolejne jeszcze nie sprzedawane w Polsce) 


Historia opowiada o 5 przyjaciółkach Alison, Emily, Arii, Spencer i Hanny.
Wszystko dzieje się po tym jak Alison - szkolna gwiazda i przywódczyni ich "grupy" znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Po tym dziewczyny zaczęły dostawać SMS-y z nieznanego numeru, a nadawca podpisywał się tylko literą "A."  Dziewczyny myślą, że Alison wysyła im SMS-y lecz kilka lat później odnajdują jej ciało, ale podejrzane wiadomości wciąż przychodzą. Aria, Emily, Hanna i Spencer próbują dowiedzieć się kim jest "A." i skąd zna ich najskrytsze tajemnice o których wiedziała tylko Ali...






Od 2010r. w telewizji można oglądać również serial oparty na książce, znany również po nazwą "Pretty Little Liars"  (po Polsku "Słodkie Kłamstewska").


Opis książki jest napisany tylko i wyłącznie przeze mnie! Proszę o nie kopiowanie.




Czytaliście już tą książkę lub macie ochotę ją przeczytać? ;)  Naprawdę wam ją polecam, bo szybko i łatwo się czyta, a sama lektura jest bardzo wciągająca.


Moja ocena : 10/10


~Oliwia

3 komentarze:

  1. O, tak... Czytałam i pożyczałam od ciebie ;) Książki są napisane miłym, lekkim językiem i w niektórych momentach trzymały w napięciu. Polecam gorąco całą serię PLL!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, książka super! :) Odemnie każdy to pożycza bo jestem biblioteką ;D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń