środa, 13 czerwca 2012

Matowe lakiery do paznokci

Hej! Jak wam minął dzisiejszy dzień? 
Oglądaliście wczoraj mecz Polska vs. Rosja? Ja tak i wynik wcale mnie nie zadowolił :<
Chciałam dzisiaj zrobić stylizację, ale od rana pogoda okropna, a słoneczko wyszło dopiero później :3 


Dzisiaj chciałam wam powiedzieć o matowych lakierach do paznokci.
Są one zupełnie inne niż powszechne nam znane "śliskie", błyszczące i perłowe lakiery. Możemy dostać je od  O.P.I , Avon, Peggy Sage, ARTDECO, Orly, Essence, Golden Rose, Wibo oraz wielu innych firm.
Taki lakier zwykle jest w 100% kryjący, długo się trzyma oraz daje zniewalający efekt matowych paznokci  :)





Podobają wam się one czy może wciąż wolicie stare "śliskie" lakiery? ;)
Piszcie w komentarzach! 

~Oliwia

5 komentarzy:

  1. Mi się podobają. Nie dają po oczach, a na lato są wręcz idealne :) Sama sobie kupię taki kremowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobię chcę kupić niebieski, różowy (taki jak na zdj.) lub w jakimś pastelowym kolorku <33

      Usuń
  2. W claire' sa! 6 kosztuje 40 zł, a pojedyncze już wykupili xD Teraz sa już tylko pastelowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam! Jedziesz ze mną do claire's :D Ja chcę pastelowe :))

      Usuń
  3. Ja mam z Golden Rose, fioletowy. Kupiłam tylko jeden, bo był to ostatni dostępny kolorek :<
    Ale rzeczywiście jest świetny! Taki matowy!

    OdpowiedzUsuń