niedziela, 17 czerwca 2012

Opis dnia + Inspiracje

Z wczoraj na dzisiaj nocowałam u sweet.cherry, czyli tak jak mówiłam "Wbiłam do niej" :D 
Przed nocowaniem byłyśmy jeszcze na filmie "Mroczne Cienie" oraz na mini zakupach. Film  był bardzo śmieszny (mało powiedziane) ;) Kupiłam sobie nową bluzkę i świetny notes, których dzisiaj wam nie pokażę. Obejrzałam u niej na telefonie dwa filmy "Salę Samobójców" (po raz trzeci) i "Igrzyska Śmierci". Najlepsze:  O 21 mówię "Ej, patrz jak ciemno" , a o czwartej nad ranem "Weź zobacz za okno...jak jasno" :D Ja zasnęłam o 6:00, sweet.cherry o 7:00. Rano (właściwie to o 11:00) obudziła nas pewna Natalia, którą miałam ochotę zabić :)
O 13:30 pojechałam na urodziny do Alice.  Razem z dziewczynami robiłyśmy cudowne shake, zupki i mikstury takie jak: cola+ chrupki cheetos + cukierki miętowe + kawa + herbata + frytki + mnóóóóstwo soli+ mnóóóstwo cukru + przyprawa do mięsa :D   Apetycznie co?  Oczywiście nagrywałyśmy nasz "program kulinarny" , który Tunia (Jula)  wstawi na facebooka ;D


No i jak zawsze trochę inspiracji ;)





Hahah...rozwaliło mnie to xD









Podobają wam się? Mi w szczególności zakładki na iphone'a :)


Całusy :*

~Oliwia

6 komentarzy:

  1. Grr... Tu mi tu nie Tuniuj! :D Filmjk będzie na jutro :D


    - SzczoTunia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grr... Tu mi tu nie Tuniuj! :D Filmjk będzie na jutro :D


    - SzczoTunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty TUNIU mi tu nie wysyłaj 1000 500 100 900 komentarzy :D

      Usuń
  4. Szczotuniu, jak już :D A tak się porobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj, zakładka na iphona! :) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń