czwartek, 21 czerwca 2012

Opis dnia i małe zakupy

Hej wszystkim! Przepraszam, że tak późno, ale chciałam opisać mój poniedziałek.
Na początku okazało się, że zaspałam :D
Obudziłam się o 10 :00 i nie było sensu bym szła do szkoły, bo byłabym tam około 11:00, a wtedy miałabym tylko WF i J.Angielski. Nie było sensu bym szla na dwie lekcje :D




Cały dzień się nudziłam, więc postanowiłam pójść na zakupy.
Dokładnie chciałam kupić kostium kąpielowy, bo jutro jadę na wycieczkę klasową nad jezioro, a mój stary jest sprany, a to co było białe jest szare :(


Kupiłam sobie 2 kostiumy i namówiłam mamę na bluzkę i fajny notes :)
Cała ja! Jak dostanę kasę to wydam wszystko i nawet złamany grosz nie zostanie :D






Oto moje zakupy :


 Koszulka z okularami :)
Cena: 19.99zł
sklep: cropp town
 Fioletowy kostium w koronkę.
Słodziutki co?
sklep: H&M
cena za dół : 30zł
cena za górę : 40 zł
 Kostium z krową i kurczakiem :D
Ten mnie powalił
sklep : cropp town
cena za dół: 14.90 zł
cena za górę : 14.90 zł


Gumowy , różowy zeszyt w serca :)
Jego zapięcia są odczepiane :)
sklep : empik
cena: 19.99 zł




Edit od Olive <3  : Mam identyczny notes ;)




Małe zakupy ale mi się podobają.
A wam?
Piszcie w komentarzach!

3 komentarze:

  1. Zdecydowanie na tak! ;)
    Podoba mi się wszystko, sama też muszę sobie kupić kostium, ale ja wolę jednoczęściowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Ja mówiąc szczerze wole dwuczęściowe bo w jednoczęściowych dziwnie wyglądam

    OdpowiedzUsuń