niedziela, 10 czerwca 2012

Motyw sowy

 Wiemy już jak fajnie wyglądają m.in.  bandany, pastele, koronka i biżuteria z modeliny. 
Teraz czas na MOTYW PTAKA.  Najpopularniejszym w świecie mody ptakiem jest Sowa.
Możemy ją zauważyć praktycznie wszędzie! Na naszyjnikach i pierścionkach jest najbardziej znana, lecz nieraz możemy zobaczyć ją także na ubraniach :)


Oto trochę fajnych rzeczy z "Sową":


Ten zielony zegarek jest zabójczy < 3
Dwa śliczne naszyjniki :) 
To lusterko to chyba totalna nowość jeżeli chodzi o sowy!

Bardzo ładne dodatki  z tym ptakiem  możemy znaleźć tutaj ---- >   KLIK
Dostępne już od 1,99 zł !

Podoba wam się ten trend?
Bo mi bardzo, nawet za bardzo :)

~Oliwia

4 komentarze:

  1. Miałam sb kupić ten pierwszy naszyjnik,w drugiej fotce....:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam motyw sowy <3 Zapraszam do mnie ;) http://fashionable-girls-trendy.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię ten motyw :) Sama posiadam pierścionek z tym słodziutki zwierzątkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten motyw, mam kilka wisiorków z sówkami w roli głównej ;)

    OdpowiedzUsuń