piątek, 22 czerwca 2012

Kaczki ♥

Hej! Przepraszam, że nie piszę, ale ogółem nie mam czasu. W końcu za tydzień WAKACJE 
Dziś nocuję u koleżanki... oczywiście bez rzeczy (tradycja) :D


Jak zwykle mamy mega głupawkę od 14  i mamy nowego idola Kaczkę!  :D


Znalazłyśmy bardzo interesujący profil zawierający niezwykle inteligentne pytania
Najlepsze : Czy podoba wam się zdjęcie, kiedy rozmawiam z kaczką?  ;D


http://zapytaj.onet.pl/Category/001,002/2,20106880,Podoba_Ci_sie_to_zdjecie_kiedy_rozmawiam_z_kaczka.html


Oto te cudne stworzenia xD







Miłej nocy i miłego dnia (jest 00:22)

~Oliwia

2 komentarze:

  1. Nie próbowałam z nimi rozmawiać ale podobno bardzo fajnie się to robi :D
    P.S. Słyszałaś kiedyś o tym, ż kaczki mają magiczne moce? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już rozmawiałam z kaczkami karmiąc je w parku :)
    Zapraszam na rozdanie ♥

    OdpowiedzUsuń