sobota, 19 maja 2012

Zakupy z węgier + 3 bonusy :)

Hej  wszystkim jak wiecie z poprzedniego posta mam szlaban aż do czerwca, ale namówiłam mamę bym mogła zrobić ten post :)

Oto kilka rzeczy które kupiłam podczas majówki na Węgrzech.



 Małe słodkie klapeczki w kropki ;)
 Taki sobie zwykły T-shirt na zajęcia taneczne :)
 Morski sweterek kardigan w białe paski.
Bardzo polecam kupować takie sweterki :)

 Spódniczka w kolorze łososia  i do kompletu pasek :)

 Taka sama co wcześniej tylko biała i taki sam pasek :)
Może dodamy go do nagród w pierwszym konkursie.
Może!!!

Czy one nie są słodkie?
Po prostu palce lizać. Ciasteczka truskawkowe z modeliny i mają nawet realistyczną truskawkę <3
Nie wiem jak wy ale ja kocham kolczyki z modeliny ;)

To były wszystkie rzeczy kupione na Węgrzech.
Nie pamiętam dokładnych cen, ale wiem,że wszystko łącznie kosztowało około 200 zł.
Tanio, co nie? 


Teraz czekają te 3 bonusy :D
 Kolorowe sznurówki z New Yorkera
Nie wiem po co je pokazałam :D
cena : około 8 zł
 Czy ona nie jest słodka ? Koronkowa biała sukienka z skórzanym paskiem do kompletu.
 cena:129 zł
sklep:New Yorker
Koszmarnie wyszła na tym zięciu, ale to jest asymetryczna spódniczka w kolorze pudrowego różu
cena: około 70 zł
sklep: New Yorker

Jak wam się podobają moje nabytki ? Piszcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz