niedziela, 27 maja 2012

Zakupy i wczesny dzień dziecka!

Hej. Wiem że to moje już drugie zakupy w tym miesiącu, ale i tak chciałam pokazać co kupiłam w ten weekend.  Poza tym chciałam wam pokazać co dostałam od dziadków z okazji dnia dziecka. Wiem że to jeszcze nie 1 czerwca, ale moi dziadkowie mieszkają daleko i akurat ja musiałam zrobić projekt na historię:(
A dziadkowie nie chcieli wysyłać nam prezentów pocztą, to dla tego dostałam prezenty:)
Oto one:
 Fajne niebieskie okulary :)
Bardzo mi się podobają.


Trzy lakiery.
1 kolor to niebieski z brokatem
2 kolor- złoty
3 kolor- morski z jednej strony, a z drugiej biały


 Buty od Calvina Kleina. Czy one nie są super ???





 Gumowe, złote balerinki.


 W zestawie dwa naszyjniki.
sklep : tally weijl
W jednym ciasteczka, w drugim grejfrut.


 Znowu zestaw
sklep: tally weijl
Jeden to arbuz, a drugi to słodka truskawka <3

 Mało tych kolczyków, co? ;)


 Bransoletka z  czarnymi kryształkami.
firma: apart


 Niebieska chustka w białe róże/
Jak dla mnie wygląda super!!!
  To moja największa i najnowsza paleta cieni , błyszczyków i różów.



Po prawej róże, po lewej błyszczyki, a na środku cienie.
Kocham je!




To wszystkie moje nabytki.
Podobają się wam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz