czwartek, 17 maja 2012

...

Chwilowo nie mam o czym pisać! Na jakiś czas odpuszczam sobie posty poprzedniego typu.
Może jutro jeżeli będzie ładna pogoda zrobię jakąś stylizację ♥
Teraz padam z nóg! Nawet red bull mi nie pomógł. Może tu chodzi o oglądanie do północy "Pretty Little Liars", a potem wczesne wstawanie rano do szkoły ? ;) Pewnie tak.
Za chwilę będę błagać mamę, żeby kupiła mi iphona 4s na dzień dziecka!
W sumie ten dzień dziecka, zawsze kojarzył mi się z dostawaniem zabawek, ale nie o to tu chodzi, bo każdy człowiek jest czyimś dzieckiem i uważam, że zasługuje na prezent z tej okazji tak samo jak zasługują na to małe dzieci.
Ja myślę, że zasługuję na nowy telefon, ponieważ moje oceny w porównaniu z ostatnią klasą są znacznie, znacznie lepsze. 
Muszę coś zrobić jedynie z tą matmą, z której mam okropnie wyglądającą prognozowaną 3.
Może dzisiejsza kartkówka i test całoroczny coś zdziałają?
Trzymajcie kciuki!


A teraz (jak zawsze) trochę zdjęć:









A to taki mój mały bonus ;)
Stefan ♥

Miłej nocy!

~Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz